Jak mám snížit cholesterol

autor: retacel 09.12.2010 11:17

Mám dost vysoký cholesterol co je nejlepší na snížení poraďte mi děkuji.

Odpovědi na otázku

  • medvídek mýval 31.12.2010 23:30
    dietou
  • peto19981 29.12.2010 10:36
    Menej tukov stuzenych aj menej mäsa,ak vyprazat tak na olivovom oleji viac zeleniny a ak poradi lekár špecialnu dietu čo treba obmedzit a coho jest viac jest nizkotucne jogurty a vela vlakniny.
  • komarkova.olga 26.12.2010 18:25
    stačí dostatek pohybu třeba procházky, omezit tuky ve stravě
  • andelova23 23.12.2010 23:32
    Antioxidanty, které najdeme v ovoci a zelenině. A dostatek pohybu, stačí rychlá chůze.
  • Atog 22.12.2010 12:06
    Změna jídelníčku, více ryb.
  • olkol13 21.12.2010 17:00
    omezit tučné, začíst se speciální dietou
  • novina 21.12.2010 15:40
    Jíst zdravě, moc nesolit, omezit uzeniny, tuky...je toho hodně, chce to takovou menší slabší dietku ..
  • monave 21.12.2010 09:38
    Používejte Floru pro aktiv a dietní režim,vitamíny
  • monave 21.12.2010 09:12
    kromě diety brát lecitin
  • janulik 20.12.2010 10:59
    Niacín je známy aj ako kyselina nikotínová alebo vitamín PP, ktorý patrí do skupiny vitamínov B . môže znížiť hladinu celkového aj škodlivého LDL cholesterolu. Najlepšie je začať malými dávkami 100 mg denne. Dávka sa môže postupne zvýšiť na 1-2 gramy trikrát denne, pričom terapia sa dá praktizovať niekoľko týždňov.
  • monave 18.12.2010 15:30
    Snažte se jíst zdravě. Zdravě podle mého názoru neznamená jenom klíčky a sóju, ale potraviny, které jsou co nejméně technologicky upravené. To znamená žádné konzervy, instantní jídla, žádné smažené jídlo. Žádné předpřipravené hranolky z obchodu. Žádné křehčené maso (obsahuje chemii). Ale základní potraviny - libové maso, brambory, rýži , těstoviny upravené nejlépe vařením a dušením. Vejce mohou být, ale dávala bych přednost domácím. Kdesi podle výzkumu jsem přečetla, že ty z dovozu měly jiné parametry než ty naše.
  • Dany54 16.12.2010 23:46
    Taky červená řepa snižuje hladinu cholesterolu v krvi a všechny napsane doporučeni k tomu .
  • jajda69 11.12.2010 13:26
    nesolit, vynechat uzeniny, jíst zeleninu. Cholesterol hodně snižují např jablka.
  • Pavla12 10.12.2010 20:07
    DRUBEŽÍ MASO A RYBY,PEČIVO A KOLÁČE VYNECHAT.
  • Lucie 10.12.2010 19:38
    Nežrat a hejbat se ;)
  • josef.lecian 10.12.2010 09:07
    Jídlo netučné, ryby, maso králíčí, hodně zeleniny a ovoce a užívat sojový lecitin 1 tabletu denně, koupí se v lékárně.
  • macina.vitkova 09.12.2010 15:15
    Vynechte ze svého jídelníčku nasycené tuky. Maso nahraďte tučnými rybami a jezte stravu bohatou na vlákninu - celá zrna, zeleninu, ovoce a sóju (v podobě tofu a sójového mléka), užívejte olivový olej. A hlavně se pravidelně hýbejte a cvičte
  • kianid1357 09.12.2010 14:49
    Hodnotu cholesterolu může pomoci kontrolovat několik přírodních doplňků. Začněte užívat zároveň vitaminy C, E a česnek; jsou bezpečné i při dlouhodobém užívání a lze je užívat společně s klasickými léky. Vitamin E nesnižuje cholesterol přímo, ale zvyšuje hodnotu HOL cholesterolu a brání počátkům tvorby koronárních plátů. Vitamin C zvyšuje účinnost vitaminu E a předpokládá se, že kromě toho zvyšuje hladinu ochranného HOL cholesterolu. Schopnosti česneku snižovat hladinu cholesterolu není zcela prokázaná, ale ve vyváženém množství je prospěšný. Chrom pomáhá snižovat škodlivý cholesterol u lidí, jejichž strava obsahuje příliš mnoho chemicky čištěných potravin, a zároveň zvyšuje hladinu prospěšného cholesterolu. Stravu chudou na vlákninu můžeme obohatit semínky jitrocele blešníkového a ovesnými otrubami, které mají podobný účinek
  • xzdev100 09.12.2010 12:52
    Hlavně to chce upravit jídelníček, např. vejce můžete s klidným svědomím až tři týdně, maso také můžete červené i světlé, ale důležité je vykrojit tlusté, u světlého masa je ukryto většinou hned po kůží, proto kůži raději vynechte. Ryby také nejsou zdravé všechny, makrela, sledě nebo lososy jsou tučnější, neměl byste je jíst více než jednou týdně, mezi méně tučné ryby patří platýs nebo treska. Další zdravou potravinou jsou ořechy, také se to ovšem nesmí přehánět. Dopřát si můžete hrst denně. Vyvarovat byste se měl másla a pomazánkových tuků vůbec. Ke snižení cholesterolu je také dobré si koupin lecitin nebo se poradit s lékařem či lékárníkem na případných dalších lécích.
  • sindu 09.12.2010 12:05
    Hodně ryb a nic tučného v jídelníčku. Správné tuky, hodně vlákniny, hodně ovoce bylinné čaje, tomu určené, sójové výrobky . Nebezečná jsou vajíčka. Hodně pohybu!

Cholesterol patří do témat

Adresář

Diskuze na téma Cholesterol

  • Tera 24.06.2016 09:06 cholesterol

    Díky za radu zensky, vyzkousim ho

  • Martina 11.06.2016 09:06 cholesterol

    To urcite jo, me doporucili lipovitan.cz urcite znas, je dobry na detox tela

  • Milada 25.05.2016 08:05 cholesterol

    Nejlepsi je se o tom poradit v lekarne

  • Tera 25.05.2016 08:05 cholesterol

    A v cem ho kupujete? ouzivate rostlinku nebo ho delaji v nejakem doplnku stravy?

  • Zuzy 25.05.2016 08:05 cholesterol

    A co kupujes? My nato doma mame lipovitan

Píšeme jinde


Zdravě.cz na Facebooku